Sunday, December 27, 2009

Tredje veckan

Ytterliggare en vecka avklarad, en vecka då möjligheter till frestelser har varit väldigt stora...... jag tycker jag har klarat kosten helt ok, men vågen går fortfarande ändå åt fel håll.... vilket jag hoppas beror på antalet skidtimmar som förhoppningsvis har byggt något som väger mer än fett.

  • Måndag - skidor 18km
  • Tisdag - skidor 12km
  • Onsdag - skidor 14km
  • Fredag - löpning 75min
  • Lördag - skidor 16km
  • Söndag - skidor 24km

Kroppen känns helt ok trots att jag inte har tränat så här på hela hösten, jag är verkligen nöjd med träningen så här lång och jag tror att det blir svårt att ligga på den här nivån framöver. Jag har haft det hyfsta lugnt på jobbet samt att julledigheten ger möjlighet att lätt klämma in ett träningspass. Vädergudarna har också varit gynsamma med den vita julen och skid träningen....

//bergman

No comments:

Post a Comment