Sunday, January 24, 2010

Full Hand

Fick till en fin vecka med drygt 5 timmars träning. Elitskidåkarna pratar ju om "full hand", dvs fem timmars träning per dag men själv får jag just nu vara nöjd med full hand på veckonivå, fördelat på 5 pass.

Veckan såg ut så här:
Tisdag 55 min löpning
Onsdag 45 min sim (börjar få ångest för simmningen, crawl var svårare att få snits på än jag trodde)
Torsdag 60 min tuff morgonspinning
Lördag 84 min bra löpning, gick bra trodde att benen skulle vara tunga efter spinningen
Söndag 60 min fin skidåknig, nästan bara stakning.

Nu är det en vecka kvar tills dess att jag drar till Thailand, ska gnugga simmning enligt Bergmans exempel. Dyker upp till KM i Skidor, brunbränd och lätt förvirrad kan man tro. Kommer jag åt en dator så ska jag lägga in nåt inlägg från Thailand också.

Jobba på grabbar!

/Krister

No comments:

Post a Comment