Monday, January 4, 2010

Gott Nytt

Slutar och börjar året helt ok träningsmässigt, jag hoppas verkligen att snön får ligga kvar och jag kan hålla i skidträningen så kan vasaloppet bli riktigt kul i år.

  • Tisdag 24Km Skidor
  • Onsdag 24Km Skidor
  • Torsdag Nyårsbandy (Is)
  • Fredag 20Km Skidor
  • Lördag 8Km Skidor (samt hjälpte Orre att flytta)

Lite frustrerad över att jag inte tidsmässigt och heller inte mentalt och fysisk orkar tvinga mig själv att köra lite längre rundor på laggen emellanåt, känner mig ändå nöjd över det faktum att jag nu har hela fyra bra tränings veckor bakom mig. Dom närmsta veckorna blir väldigt viktiga, nu kommer karaktären att sättas på prov när vardagen återgår till det normala och arbets belastningen ökar. Nu måste IronMan viljan komma fram... en annan sak också... vågen vad händer med vågen?? +2 Kilo //bergman

No comments:

Post a Comment